Feliz Cumpleaños

El 13 de febrero, la ASOCIACIÓN ASISTENCIAL SOS TOMIÑO BAIXO-MIÑO, está de aniversario, cumple 13 años, es una organización sin ánimo de lucro que poco a poco se fue haciendo camino y desde el primer día de su existencia, a través de su esfuerzo, constancia y dedicación de todos sus voluntarios que la integran, cumple todas las expectativas para con las familias vulnerables a las que atiende.

La generosidad, el compromiso, la discreción y la solidaridad, son valores que transmiten en los cuatro ayuntamientos: Tomiño, Tui, O Rosal y Oia, en los que ofrece un servicio destacado e individualizado para todas y cada una de las familias que sufren algún tipo de carencia.

Es un aniversario que significa haber logrado superar muchas dificultades con los tiempos que corren, la pandemia no fue excusa para dejar de atender a todas esas familias, porque tenían y tienen la confianza que transmite la Asociación Asistencial SOS Tomiño Baixo-Miño.

Muchas felicidades y a cumplir muchos más.

Felicitaciones de instituciones:

D. XOSÉ LUIS PORTELA TRIGO, CURA-PÁRROCO DE SAN CAMPIO “DE LONXE”.

O día 13 de febreiro do ano 2009, nace legal e oficialmente a ASOCIACIÓN ASISTENCIAL SOS TOMIÑO BAIXO-MIÑO, froito dun proxecto que alguén expón a tres persoas con capacidade para aventura: Pablo Baquero, Sr. Roura e Sr. Quinteiro.

Aos pes de San Campio, preténdese axudar a familias necesitadas do Concello de Tomiño, con motivo da crise económica do ano 2008. O amor faise realidade, so con caridade.

A laboura desta Asociación comeza en Tomiño, pero pronto se extende a Tui, O Rosal e Sta Mª de Oia. Na actualidade son 134 familias as beneficiadas desta Asociación.

O Santuario San Campio, pretende ser un referente desta Asociación, e aquí, pídese que en vez de flores, se ofrezan alimentos ó Santo para SOS Tomiño Baixo Miño, e invítase os oíntes que cada vez que asistan a un supermercado, fagan una compra solidaria para SOS Tomiño Baixo Miño.

San Campio, é o terceiro proveedor desta Asociación, despois do Banco de Alimentos de Vigo e do Fondo Español de Garantía Agraria. Entre os anos 2017 a 2020, recolléronse 32.254 Kg. de alimentos, tendo en conta que o 2019 e 2020, son dous anos de confinamento e polo tanto, falta de mobilidade das xentes.

A laboura de SOS Tomiño Baixo Miño, hoxe é mais necesaria que nunca: Consecuencia da pandemia, da suba do custo dos alimentos e da vida, cada día aumentan as familias necesitadas das que temos coñecemento porque, hai outras que non se atreven a pedilos.

¡Traballadores de SOS Tomiño Baixo Miño: Adiante!

Felicitaciones de voluntarios:

Patricia (Tui), voluntaria
Charo (O Rosal), voluntaria
José Besada (Tomiño), socio de honra
Pilar (Tui), tesorera
Nogueira, propulsor de la iniciativa en Tui y colaborador

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.